Νέο e-shop μέλι Κάβουρας - Δείτε το εδώ!

Η εταιρεία

Το Κέντρο Ελληνικής Μελισσοκομίας ιδρύθηκε το 1999 από τον Παντελή Κάβουρα ο οποίος είναι και ο κύριος μέτοχος.
Η Εταιρεία ασχολείται με την συσκευασία και την τυποποίηση μελιού.

Ενισχύει την προσπάθεια των Ελλήνων μελισσοκόμων, υποστηρίζοντας τους με εφόδια πρώτης διαλογής αλλά και συμβουλευτικά σε θέματα τεχνικού χαρακτήρα λόγω της πολυετούς μας εμπειρίας σε θέματα παραγωγής.

Επιπροσθέτως, η επιχείρηση διαθέτει κατάστημα λιανικής και χονδρικής πώλησης, το οποίο εδρεύει στη Νέα Χαλκηδόνα Αττικής από όπου μπορούν οι καταναλωτές να προμηθεύονται μελισσοκομικά προϊόντα όπως μέλι, γύρη, βασιλικό πολτό, πρόπολη, κερί μελισσών κ.α.

Παράλληλα, στο χώρο αυτό πωλούνται μελισσοκομικά εφόδια, τροφές μελισσών, ειδικός ρουχισμός, είδη συσκευασίας μελιού και άλλοι εξοπλισμοί, που απευθύνονται σε μελισσοκόμους, αρχάριους και προχωρημένους.

Εσωτερικού

  • Σκλαβενίτης
  • Μασούτης
  • ΑΒ Βασιλόπουλος
  • Κρητικός
  • OK anytime market
  • My Market
  • Θανόπουλος
  • ΣΥΝΚΑ
  • Ευθυβούλης Cash & Carry
  • Παναγιωτόπουλοι Αφοι
  • Παρασκευόπουλος Δ. & ΣΙΑ εε
  • Κουτελιέρη A.υιοι ΑΕ
  • Συνεργαζόμενοι παντοπώλες ΑΕ
  • Γρηγοριάδης ΑΕ
  • Παπαγεωργίου βασιλειος ΑΕ
  • Ανδρικόπουλος ΑΕΒΕ

Εσωτερικού

  • Αφροδίτη ΑΕΕ
  • Ρουμελιώτης Γ. ΑΕΒΕ
  • kosmoThess ΜON IKE Cash & Carry
  • Kosmoplus
  • Λαζογλου Ασημακη υιοι ΟΕ
  • Κλαμπατσέας Β. & ΣΙΑ εε
  • Γουρνας Δημήτριος
  • Χατζησταματίου Παναγιωτης
  • Μπαγκατζούνης Μάρκος & υιοι ΑΕΒΕ
  • Γαλαξίας ΑΕ
  • Star Market monοπρόσωπη ΕΠΕ
  • Μαρκετ IN ΑΕΒΕ
  • OK anytime market
  • Σταθάτος ΑΕ-Εμπορ.Τουρ.Βιομ.ΑΕ

Εσωτερικού

  • Ηνωμένο Βασίλειο
  • Αυστρία
  • Βέλγιο
  • Γερμανία
  • Γαλλία
  • Ελβετία
  • Καναδάς
  • Ολλανδία
  • Πολωνία
  • Σικάγο – Η.Π.Α.

Στρατιωτικά Πρατήρια:

  • ΠΟΝ
  • ΕΚΕΜΣ

Ο κ. Παντελής Κάβουρας γεννήθηκε το 1963, είναι έγγαμος και πατέρας 2 παιδιών. Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών του (Μηχανολόγος), απασχολήθηκε στην ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΗ, όπου και εργάστηκε ως Δ/ντής Παραγωγής έως το 1999. Αμέσως μετά, ίδρυσε την επιχείρηση του και εκμεταλλευόμενος την εμπειρία και τεχνογνωσία που είχε αποκομίσει, διαφοροποιήθηκε αισθητά από την υπάρχουσα αγορά.

Η διαφοροποίηση έγκειται στην διάθεση premium ελληνικών και μόνο προϊόντων (μέλια υψηλής περιεκτικότητας και ονομαστής προέλευσης), στην καθετοποιημένη μονάδα συσκευασίας και τυποποίησης μελιού, αλλά και στην δημιουργία μονάδας υποστήριξης των παραγωγών με μελισσοκομικά εφόδια, καθώς και συμβουλών επί ειδικών θεμάτων, λόγω της εξειδίκευσης του σε θέματα παραγωγής.

Εδώ και αρκετά χρόνια άλλωστε, είναι πιστοποιημένος ως επίσημος Γευσιγνώστης του Γενικού Χημείου του Κράτους.Επίσης όσον αφορά την τυποποίηση private label προϊόντων, μεγάλων και γνωστών εταιρειών στον χώρο των βιολογικών προϊόντων (APIVITA, DIMFIL κ.α.) η επιχείρηση διαθέτει εξειδικευμένες συσκευασίες ειδικών προδιαγραφών. Η επιχείρηση έχει πιστοποιηθεί κατά HACCP, ISO και πρόσφατα προέβη σε μετεγκατάσταση, σε νέο λειτουργικότερο χώρο 700 τ.μ.

Ο κ. Κάβουρας ασχολείται ενεργά με τον κλάδο, καθώς είναι μέλος Δ/Σ της Διαεπαγγλματικής Εθνικής Επιτροπής Μελιού & Λοιπών Προϊόντων Κυψέλης, καθώς και Αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Τυποποιητών Ελληνικού Μελιού.

Δράσεις – Συμμετοχές- Βραβεύσεις

Tο Κέντρο Ελληνικής Μελισσοκομίας ξεχώρισε   ανάμεσα από πολλές εταιρείες του χώρου για την επιχειρηματικότητα και τις σχέσεις εμπιστοσύνης που έχει αναπτύξει όλα αυτά τα χρόνια με το ελληνικό καταναλωτικό  κοινό άλλα και με τους Έλληνες μελισσοκόμους . Επιπλέον αναδείχθηκε  στις πιο παραγωγικές και αποδοτικές επιχειρήσεις της Ελλάδας από το THIS IS GREECE, μια πρωτοβουλία της ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ.

Ιστορικό

Στις αρχές του 1999, το Κέντρο Ελληνικής Μελισσοκομίας γεννήθηκε και άρχισε τη δραστηριότητα του ως μία πρότυπη μονάδα συσκευασίας και
τυποποίησης μελιού και προϊόντων μέλισσας. Στη Νέα Χαλκηδόνα Αθηνών, Κανάρη και Μαιάνδρου γωνία ξεκίνησε το γλυκό αυτό εγχείρημα, εκεί όπου δόθηκε σάρκα και οστά στις πρώτες μπράντες της εταιρείας. “Θυμάριστον” το οποίο μετονομάστηκε καθιερώθηκε ως “Θεάρεστον” και “Μέλινθον”. Τα δύο πρώτα παιδιά του Κέντρου Ελληνικής Μελισσοκομίας όχι μόνο έκαναν αισθητή την παρουσία τους στις ελληνικές αλυσίδες των σούπερ μάρκετ της εποχής, αλλά πραγματοποίησαν και το πρώτο τους διεθνές ταξίδι για να απολαύσουν και οι άλλοι λαοί τον πλούτο που κρύβει μέσα του το ελληνικό μέλι.

Μέσα στα επόμενα χρόνια η εταιρεία διάνθησε την προϊοντικη γκάμα με ποικιλία συσκευασιών όπως μεταλλικές και γυάλινες συσκευασίες, ποικίλα μεγέθη από μικρές  μερίδες μέχρι και δοχεία 25 κιλών για ξενοδοχεία, καφέ, εστιατόρια, παντοπωλεία κ.α. Ανέλαβε την προώθηση και διακίνηση παστελιών μελιού, δημιούργησε  κι άλλους κωδικούς προϊόντων το “Χρυσό Δωδεκανησιακό”, τη “Χρυσή Επιλογή”, το “Άνθια” δίνοντας νέες και περισσότερες επιλογές σε όλους τους καταναλωτές  που αρέσκονται σε έναν γευστικό και υγιεινό τρόπο διατροφής. Παράλληλα επέκτεινε τις συνεργασίες της με καταξιωμένες επιχειρήσεις του αγροδιατροφικού κλάδου  και ανέπτυξε μεγαλύτερο κύκλο προμηθευτών από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Διαχρονικοί στόχοι της εταιρείας:

  • Να προμηθεύει τους Έλληνες μελισσοκόμους με προϊόντα πρώτης διαλογής.
  • Να διαθέτει μέλι ανώτατης ποιότητας και σε μεγάλη ποικιλία συσκευασίας για την καλύτερη εξυπηρέτηση του καταναλωτή.
  • Να έχει τον έλεγχο της σωστής παραγωγής και διανομής σε μεγάλες αλυσίδες SUPER MARKET, στην Ελλάδα αλλά και σε μεγάλες χώρες της Ευρώπης όπως Αγγλία, Γερμανία, Αυστρία, Ολλανδία, κλπ.